I <3 HD

I <3 HD

Az utolsó hónap....

2015. július 05. - ildiko9191

Bizony, bizony beléptem az erasmusom utolsó hónapjába. Nagyon furcsa érzés. Most úgy érzem, hogy nagyon hamar eltelt az itt töltött idő. (Persze ebben köztrejátszott, hogy kb. a felénél sikerült egy hétre hazautaznom, ami nagyon jó volt! Láthattam a barátaimt, beszélgettünk, buliztunk egy nagyot. Na és persze a szüleimet, hazai ízek, végre magyarul beszélni...) Furcsa belegondolni, hogy újra otthon leszek. Tegnap Alinánál grilleztünk és kérdezte, hogy mi fog innen hiányozni. Mondtam, hogy mindenképpen ti, a társaság, maga a város, aminél szebbet nem sűsűn látni... A kaja nem annyira :D Alina augusztusban a mentor szerepét erasmusos diákra cseréli. Ő Chilébe utazik. Tegnap este sikerült először skypeon beszélnie azzal a családdal akivel lakni fog. Mondta, hogy nagyon izgul, és remeg keze lába. "Hát ne aagódj Alina, én is így voltam mikor először rád írtam facebookon!" Persze nevetésben tört ki. Közben kiderült, hogy Katha a jövö félévben majd mentorként tevékenykedik. Nagyon aranyosan fogalmazott: "Az én kis erasmusos gyerekem svájcból jön majd. Jajj már várom, hogy a szárnyaim alá vegyem!"

A partyra jött még Alina két tesója is. Jajj olyan jó volt őket újra látni! És persze az is jó volt, hogy most már sokkal jobban tudtam velük beszélni németül, mint az első napjaimban, amikor megérkeztem. 

 20150704_213233.jpg

Alinának igazán spontán feje van... :D <3

Tegnap még egy nagyon nagyon nagyooon jó dolog történt velem. Átjött Heidelbergbe barátnőm Regi és a barátja. Annyira jó volt látni!! Hol magyarul, hol németül beszélgettünk. Mivel tegnap is nagyon meleg volt, ezért úgy döntöttünk strandolni megyünk. Egy valami viszont nagyon hiányzott: LÁNGOOOOOOOOOOS. A strand lángos nélkül nem az igazi. Itt sült krumplin és wurston kívül nem kapsz más kaját :( Megállapítottuk, hogy a németeknek nagyon sok dologra nincs szavuk. Például, mi egy romlott tojásra azt mondjuk, hogy záptojás. Ők simán csak annyit mondanak, hogy rossz tojás. Regivel a főmondatunk: ACHTUNG! ACHTUNG! Elveszett egy német kisfiúú :D

11655520_1122706511079413_1744228598_n.jpg

(Ja és a jégkáásra is 1 órát kelltt várni...)

 

A suliban a héten németen melléknévragozást vettünk, a kórussal voltunk a docentin megemlékezésén. áá Landeskundén megint az a csávó tartott előadást, aki a múltkor. ÉÉÉÉS MIVEL KEZDTEE?! "Jajj bocsánat a hangom még mindig nem az igazi!" Na hát itt nekem el kell fordulnom, hogy ne lássa, hogy majdnem kipukkadok a röhögéstől. A többiek meg persze rajtam röhögtek :DD Jajj és a héten voltam utoljára az oviban. Bejött a gyakorlatvezető, és elbeszélgetett az óvónőkkel, meg velem is, hoyg mi mindetn csináltam itt, mi más az itteni oviban, mint otthon, ajánlanám-e ezt az óvodót a többi erasmusosnak... stb. Hiányozni fognak a kis lurkók!

A bejegyzés trackback címe:

https://ildiinheidelberg.blog.hu/api/trackback/id/tr987596824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása