I <3 HD

I <3 HD

Elkezdődött!

2015. április 07. - ildiko9191

Sziasztok Otthoniak!

Már több napon túlvagyok itt a messzeségben, de csak most van időm arra, hogy írjak picit. 

Tehát kezdjük az elején. 3.-án még felmentem Pestre. Este még ittunk pár sört Petrával, Lacival és Marcival, plusz kártyáztunk. Áhh tök jó volt, és köszi a tortát még1x!! Azt meg pláne, hogy mégsem nyomtátok az arcomba :P 

20150403_185411.jpg

Olyan hajnali 1 körül aludni mentem, még pakolásztam picit, forgolódtam az ágyban... Rámtört az izgulás. Nagyon hamar elérkezett a reggel. Gerivel megbeszéltük, hogy kikísér engem a reptérre. Háromnegyed 8-kor találkoztunk a koli előtt és elindultunk a reptérre. Nem csak azért volt jó, hogy kijött, mert vitte az óriási bőröndöm, hanem mert még sosem repültem, így az ő helyismerete is jól jött. Kiértünk, cigiztünk, leadtuk a bőröndöm, aztán jött a búcsú, és magamra maradtam. Közben folyamatosan tartottam a kapcsolatot Tesómmal, mondta hogy nézzem meg mikor indul a repcsi, be tudok-e már szállni. Ekkor jött a sokk, hogy késik... Csak 11:20-kor fog elindulni. Fasza. Nem biztos, hogy elérem a csatlakozásomat. Ja igen, mert csak Frankfurtig mentem repülővel, onnan busszal akartam Heidelbergbe menni. Írtam Alinának, (ő a mentororm, egy helybéli diáklány) hogy nem biztos, hogy elérem a buszt, majd írok egy sms-t, hogy mizu. Végül nagy nehezen 11:45-kor elindult a repcsi, felszálltunk. Áhhh jó volt nagyon!! Élveztem :)

20150404_114115_1.jpg

Megérkeztünk Frankfurtba. Esett a HÓÓÓÓ. Igen. HÓÓÓÓ. Hát nagyszerű, gonoltam magamban... Átvettem a csomagom,gondoltam mielőtt megkeresem, hogy hogyan is jutok el  a frankfurti HBF-ig, előtte elszívok egy cigit. Ott cigizett még egy idősebb német fickó, egy nővel. Megkérdeztem a férfit, hogy tudja-e hogyan jutok el a HBF-hez. Mondta, hogy háát sajnos nem tudja, ő Heidelbergbe utazik. ÁÁÁ mondom én is oda akarok eljutni. Erre a fickó mondta, hogy kocsival van, szívesen elvisz. Fúú örültem a fejemnek nagyon. Ekkor jött a slussz poén, mikor a nő megkérdezte magyarul, hogy magyar vagyok-e :DDD Mondtam, hogy igen. Na ezen jót nevettünk. Kiderült, hogy a nő ennel a német férfinál dolgozik, az anyósát ápolja. Beültünk a kocsiba. Nem kellett sok idő, és el is aludtam, Nem sokkal Heidelberg előtt keltem fel. Kitettek a heidelbergi HBF-nél. Szépen megköszöntem  a fuvart, megkérdeztem, hogy mennyivel tartozok, de a férfi azt mondta, hogy áá semmivel, jó erasmust nekem. 

Ettem egy szenyót, ittam egy kávét, aztán egy fülkéből felhívtam Alinát, hogy megérkeztem, itt várom őt a Burger Kingnél. 15 percen belül jöttek is értem kocsival. Alina, a húga Annalena, és a bárnőjük Kira. Kira vezetett, és elvittek Alina WG-be. Húú nagyon szuper kis lakás, nem is tudom pontosan hányan laktak még ott, az emeletre nem mentem fel. Cuki volt, megkaptam a szobáját. Kérdezték, hogy éhes vagyok-e. Mondtam, hogy nemrég ettem, szóval most nem. Beszélgettünk, hogy honnan jöttem, mit fogok pontosan tanulni... szokásos körök. Ezután mesélték, hogy a nagymamájuk egy szót tud magyarul: Egészségedre! :DD Vicces volt, ahogy kimondták. Sőt még azt is tudták, hogy ezt nem csak koccintáskor használjuk, hanem akkor is amikor valaki hapcizik, és készüljek fel, hogy holnap majd mikor megyünk a mamájához, akkor ezzel fog fogadni :D

Ezután leültünk társasozni:

tarsas.jpg

Otthon ezt valamikor nagyon régen játszottuk, de nem emlékeztem a szabályokra, így ezeket megbeszéltük, és elkezdtünk játszani. Ugye, ha valaki ugyanarra a mezőre lép, ahol te vagy, akkor leütöd a másikat. Ezért ez a társas neve: " Mensch ärgere Dich nicht!" Muszáj nyugodtnak maradnod, akkor is ha már 5x ütött le valaki, és emiatt nem tudsz a célba beérni :D Alina nyert :) Szegény Annalena csak 1 bábuval ért be, őt mindenki leütötte :D Ezután főztek egy nagyon fincsi lasagnet. Ez teljesen másmilyen volt, mint amilyet én megszoktam. Zöldséges volt, és csak a tetejére tettek tésztát. A zöldségek között pedig padlizsánkrém volt. Másmilyen volt, de nagyon finom :) Íme:

20150404_203524.jpg

Ezután ittunk egy-egy sört. Enneka sörnek az a különlegessége, hogy a kupakban üzenet van. Kb., mint otthon a Topjoy-ban. Itt viszont, mielőtt kibontod, hangosan kell egy kérdést feltenned, amire választ szeretnél kapni. A kupakban 3 lehetőség van: igen, nem vagy pedig egy ?. Én azt a kérdést tettem fel: Ez lesz-e életem legjobb nyara? A válasz pedig:

20150407_173233.jpg Jupííjájjé :D Volt nagy örömködés, meg minden. Közben beszélgettünk a német nyelvről, hogy milyen vicces, ahogy beszélnek: tök mérgesnek hangzanak, meg a "khhhhhh" hangjaik :D Erről eszembe jutott az a videó, amit Luca baárnőm küldött nekem facebookon. Megmutattam nekik, és vártam a reakciót:

Jót szórakoztak rajta, viszont nem tetszett nekik, hogy csak egy sör van a fickónál, és hogy ezzel jellemzik őket. Viszont mondták, hogy nem is igaz az a szó, ami itt a videóban a szexnél van megadva, hogy: "Geschlechtsverker". Egyáltalán nem használják, ők is csak annyit mondanak, hogy szex, és kész.

Ezután elkezdtünk kézülődni a bulizásra. Gyorsan összekaptuk magunkat, aztán indulááás. A villamoson még beszélgettünk, megbeszéltünk pár szót, hogy mi hogy van magyarul. Nagyon cukik, ahogy próbálják őket kimondani :D Például a gyönyörűű szó! a gy-t mindenáron ty-nek ejtik :) "työnyörúú" kb. így hangzott. A mi megállónk a Bismarckplatz volt. Ez a központ, egy nagy sétálóutca sok-sok bolttal és kocsmával. Nagyban sétálunk itt, nézegetem a kirakatot:

20150405_041655.jpgNa igen, ez komoly... csirkék szemüvegben :DDD Nagyon belebambultam, mikor is elment mellettem egy fekete csávó, és megkérdezte, hogy mizu, miért nézem annyira. (ja igen ezt angolul) Hát mondom semmit, csak a kirakatot. Ezután elkezdett velünk dumálni, volt még vele 3 srác. Bemutatkoztak. Vicces volt, az egyik srácot Oma-nak hívták. Ugye ez németül a nagyi :D. Kedvesek voltak, mondták, hogy ők is jönnek velünk bulizni. Na de ekkor jött a probléma. 3 vagy 4 szórakozóhelyre akartunk bemenni, de a bizti őrök nem akarták őket beengedni. Alina az egyik helyen össze is veszett a biztiőőrel, hogy milyen dolog ez, hogy csak azért mert a srácoknak más a bőrszíne nem akarja őket beengedni. Hát mindegy ez sem hatott, így mondta hogy menjünk el a hídhoz, onnan jól lehet látni a kastélyt, nézzük meg. Az egyik srác meg megkérdezte, óó na az mi? Egy kocsma? Na itt szakadtunk :DD

20150404_235156_1.jpg

Királyul néz ki mi?! Ja apropó király. Ugye az egyik lány neve Kira. Viszont ők ezt Kirá-ként ejtik. Meséltem nekik, hogy ez a név, majdnem a király szó magyarull, ami a cool-t jelenti. Hát Kira teljesen el volt alélva, hogy milyen jó neve van, igen őő bizony egy menő arc :)

Na ezután végül sikerült bejutnunk egy kocsmába, de ott is csak sok-sok beszéd árán a bizti őrrel. A lényeg, hogy bejutottunk!! Hát itt a kocsmában nagyon hering party volt. Kb 10 perc volt, mire eljutottál bárhová is, leülni pedig esélyed sem volt. Kértünk sört, ment a zene, táncolgattunk :) Ami számomra nagyon szokatlan volt, hogy itt lehet a kocsmában cigizni. Juhéé, nincs az a procedúra, mint otthon, hogy na oké, akkor kabátot fel irány ki, aztán vissza... 

Hát ami még itt vicces, az azok a wc-ben lévő képek:

20150405_010542_1.jpg

20150405_010550_1.jpgÉn ezeken kinyúltam teljesen :DD

Volt egy nagyon részeg német csávó, aki az istennek se akarta abbahagyni a fülünkbe való ordibálást, amiről ő azt hitte, hogy milyen fainul énekel. Már teljesen ki voltunk tőle... Mondtam Alinának, hogy ez a csávó teljesen hülye, nem is tud énekelni. Nevetett, és mondta, hogy hát jobb lenne, ha ezt neki mondanám. Na nekem sem kellett több, megmondtam neki h hagyja abba, mert nem tud énekelni, és amúgy is menjem arrébb mert zavar minket. Hát Alina meg Kira úgy nevettek, hogy az csuda. A csávó meg csak nézett rám nagy szemekkel és tovább állt. Ezután én kértem egy kör sört. Ááá teljesen jó élmény volt :P Ja volt még egy másik srác, aki nagyon vicces volt. Fent a padon táncolt, de valami irtó viccesen!! És direkt rázta magát nekünk :DD Hát majd meghaltunk rajta :D Kb. olyan hajnali 5-ig maradtunk, aztán elindultunk haza, mert a zenék már direkt ilyen "hazaküldősek" voltak, lassúak, és rosszak. Szóval az első estém igazán nemzetközire sikerült, íme egy fotó:

20150405_022122.jpgElindultunk haza, és még ettünk :D Alináék ilyenkor mindig csinálnak egy bizonyos ételt, ez a tradíciójuk. Ez ilyen rántottaszerűség, csak még plusz tojás, és hús is van benne. Megettük, aztán zúztunk alduni.

Nagyon jól éreztem magam. Úgy feküdtem le aludni, hogy te jóó éég, ez még csak az első napom.

Mi lesz még itt?! :DD 

A bejegyzés trackback címe:

https://ildiinheidelberg.blog.hu/api/trackback/id/tr727348262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása