I <3 HD

I <3 HD

KETTŐÉSFÉLHÉÉÉÉT!!444!!!

2015. július 12. - ildiko9191

Már csak ennyi időm van itt ebben a szépséges városban...

Hétfőn nem volt semmi érdekfeszítő. Kedden Hochschulchor alatt végre félbeszakadt ez a dögmeleg idő. Elkezdett esni, de elég durván. Igazából mi ebből nem sokat érzékeltünk az aulában, csak az ablakon keresztül láttuk, hogy szakad az eső, és nagyon fúj a szél. Mire vége lett a kórusnak, el is állt, de még mindig elég jó diő volt ahhoz, hogy elmenjünk fagyizni. Helivel megebszéltünk, hogy megyünk, de közben szóltam Uelinak is. Helivel 20:00-kor találkoztunk a főutcán, ott bizony nagyon finom fagyi van :3 Mire megettük, pont megkérkezett Ueli is, akihez a tesója jött látogatóba, és őt is magával hozta. Az öccse, mikor megtudta, hogy honan jöttem, egyől rávágta: egészségedre! :D Ők is kértek fagyit, de Ueli tesója nem azt kapta, amit szeretett volna, hát Heli rávágta, hogy bizony, bizony még gyakorolnod kell a nyelvet... ( persze, ez csak szivatás volt, mert ők svájciak, szóval csöppet tudnak németül... :D ) Közben megint elkezdett szakadni az eső, így beültünk a fedett részre és kb 22:00-ig dumáltunk még. 

Szerdán Landeskunde órán elmentünk az Ehrenfriedhofhoz. ( ez nem volt túl boldog élmény, de ugye mi kértük az első órán, hogy olyan helyre is menjünk el, ahová a turiták nem nagyon szoktak.)

Csütörtökön németen csak 4-en voltunk. Kaptunk pár lapot, hogy általában milyen végződésű szavaknak mi a névelője. Persze, ez nem mindig igaz, mert a németben mindig vannak kivételek. Aztán társasjátékoztunk. A mezőkön feladatok voltak: mindig 5 dolgot kellett megnevezni. pl.: Nevezzen meg 5 dolgot, amit szeretett volna gyerekként, de nem kaphatott meg, Nevezzen meg 5 dolgot, amit a 7végén csinált. Itt elég jókat alkottunk :D Pl Jana feiern helyett feuern-t mondott, én azt akartam mondani, hogy főztem a lakótársammal, de szépen kihagytam a mit-et, így azt mondtam, hogy őt főztem meg... :DDDD Az ilyeneknek köszönhetően az egész órát végigröhögtük. Akik ismernek tudják, hogy én persze ilyenkor alig bírom abbahagyni, már csak azon is nevetek, ahogy a másik nevet, és elég hosszú folyamat mire lenyugszom :D

Pénteken Erikával megbeszéltünk, hogy bemegyünk a városba kicsit beszélgetni, sörözni. 20:00-ra beszéltük meg a találkozót a menzánál, de nem volt ott, így leültem egy padra, amikor is megláttam egy lányt, aki: "Héé! Itt ülünk a hátsó asztalnál, gyertek!" Na rögtön felkaptam a fejem, aztán köszöntem nekik. Réka ezzel kezdte: Egy hete vagyunk itt és te vagy a 6. magyar storynk!" Na mondom nekem meg ez a 4. hónapom és ti vagytok az első magyarok akikkel találkoztam. Kiderült, hogy ők BTK-s hallgatók, és egy egy hónapos tanfolyamon vannak itt. Picit beszélgettünk még, de aztán megérkezett Erika és elindultunk. Leültünk egy csendesebb utcán található kisebb kocsmában, söröztünk, beszélgettünk, aztán nemsokára megérkezett Stefi, Heli és Ueli is. Nem tudom Helinek, hogy jutott eszébe, de a biciklilakatával lezárta Uelit a székhez :D Na ez később Stefinek is megtetsuett, így kaptam tőle egy szép kis nyakláncot:

11724841_10205685301984672_1362198693_o.jpg

Ueli mondta, hogy nem marad sokáig, mert még írnia kell a portfólióját, így csak egy kicsi sört iszik:

20150710_214540.jpg

Azt viszont ő sem gondolta, hogy a kicsi ennyire kicsi lesz... :D (Ja Helinek pedig fájt a torka, így eldöntötte, hogy ezzel a felessel meggyógyul!)

Miután Ueli megitta a hatalmas sörét, távozott is köreinkből, de nemsokára Heli is hazament. Így 3an úgy döntöttünk, hogy még továbbnézünk az éjszakába, így eljutottunk egy ír pubba, ahol karaoke este volt. 

Mivel a koliban mindig karaokezunk (de persze csak egymást közt) így eldöntöttem, hogy na akor itt úgyse ismer a kutya se, énekeljünk egy számot:

11733829_10205685302104675_887756155_o.jpg

Jajj nagyon vicces volt, mert egy előttem lévő csajcsapat velem együtt ordították a szöveget, és így a hangulat is jobb volt. Fúú viszont voltak itt olyan jól éneklő emberek is, hogy majd leesett az állam!! Hallgattuk őket egy darabig, aztán Stefi is hazament, és végül Erikával ketten maradtunk. Mondta, hogy neki már elment az utolsó S-Bahn, és a következő fél5kor megy. Semmi baj, akkor maradunk még egy darabig :D Így is lett. Elmetnünk még egy táncolósabb helyre, ettünk még egy dönert, beszélgettünk, és el is telt az este, így mindketten hazaindultunk.  Reggel viszont írta, hogy kiderült, nem fél5kor hanem fél6kor ment az első, amit nem várt meg, így biciklivel ment haza ami 40perc. Hát nem lehetett kellemes, mert nem volt túl jó idő, de küldött egy képet, ami sztem őt is kárpótolta:

11731351_10205685303024698_1083485186_o.jpg

 

Szombaton pedig írtam tovább a kis Portfóliómat, ami szépen gyarapodik, már a 3/4-e kész van jupííí :P Este pedig volt a második Schossbeleuctung, ahol ismát tűzijáték is volt. Helivel mentünk.

20150711_214536.jpg

 

Az első job helyünk volt, mint most, de így is láttuk és nagyon széép volt :)

Szóval megint egy jó kis hetem volt itt. Demárcsakkkettőésfélésotthonvagyooooooooooooooooook!

A bejegyzés trackback címe:

https://ildiinheidelberg.blog.hu/api/trackback/id/tr417620540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása