I <3 HD

I <3 HD

Egyik szemem sír a másik nevet.

2015. július 24. - ildiko9191

A múlt héten nem jelentkeztem, így bepótolom a kis hiányosságom. Kedden a Hochschulchorral letudtuk a kis évzáró koncertünket dupla műsorral.Nem csak mi énekeltünk, hanem diákok hangszeres koncertet is adtak. Összesen 1 óra volt az egész. Egyszer előadtuk 8-tól, majd 9-től is. Az erasmusos csoportból többen is csináltuk ezt a kurzust, így a hangulat is jobb volt. Heli eljött a koncertünkre ( a későbbi előadásra) aztán pedig ketten elmentünk a Neckarhoz és még ott beszélgettünk vagy éjfélig. Az idő nagyon-nagyon jó volt :)

A másik jó dolgo a múlt hétben az a péntek volt. Elmentünk a tutorokkal közösen  egy tóhoz: St.Leon-Rot. - itt lehet fürdeni, vizisízni, grillezni, röplabdázni, focizini.... Minden mi szem szájnak ingere. 12:30-kor találkoztunk a HBF-nél, és onnan indultunk. Volt,aki busszal, de mi (keményebbek :P) biciklivel mentünk.Amint elindultunk persze, hogy esni kezdett... :D de olyan 15 perc után elállt, aztán megint sütött a nap, így hamar megszáradtunk. Kb. egy-másfél óra volt az út bicóval ( busszal is ua.) Jó hangulat volt, sokat beszélgettünk. Este 11-ig maradtunk, szép is volt vaksütétben erdőn meg mindenen keresztül a hazaút, főleg úgy, hogy a fele társaságnak lámpája se volt... :D Sokszor kiabálni kellett, hogy Vigyázat, jobb kanyar! :D Michnek volt kis hangfala is, amire rákötötte a telójáít, így egész úton partíztunk is :) Olyan éjfélre meg is érkeztünk Hd-be. Persze ekkor is elkezdett szakadni az eső, így még egy jó félórát ott maradtunk dumálni, s miután elállt kitaláltuk páran, hogy menjünk el még valamerre. (mintha nem lettünk volna elé fáradtak...:D ) de nembaj, egy sör mindig jólesik. Végül sokáig húzódott mert még enni is elmentünk, így kb. 4-re értem haza.

11224215_10153464618572878_2867458364600897323_n.jpg

Szombaton bizony nagyon szomorú voltam, mert aznap volt az unokatesóm esküvője, amire sajnos nem tudtam hazautazni a vizsgáim miatt. Egész nap ők jártak a fejemben, hogy milyen jó lenne, ha tudnék teleoprtálni, és otthon lehetnék... De hát az Anyukáknak mindenre van megoldásuk. Egyszer csak látom, hogy Anya hív skypeon. Na mondom felveszem. Hát mit ad Isten, volt az étteremben wifi, és így felhívott a lagziról, és így mindenkivel tudtam egy picit beszélgetni :) Olyan boldog voltam! Jó  volt látni az otthoniakat. 

Ezen a héten megkaptuk a Landeskunde portfólió eredményeit. Nagyon féltem tle, hogy kevés lesz, vagy nem találja majd jónak a tanárnő... de Hál' nem így lett!! 2,0-ás osztályzatot kaptam rá, ami itthoni 4-esnek felel meg!! Mikor megtudtam ki tudtam volna ugrani a bőrömből! Tegnap pedig letudtam az utolsó 2 vizsgámat is.A fonetika nem volt túl nehéz. Kb,, mint otthon a beszédművelés vizsgám anno. Vettünk x hangot a félév során, és most nekünk3-at kellett kiválasztani, és szöveget felolvasni. Kb. 2 perc alatt letudtam. Tanárnő szerint nem volt sok hibám, néha egy-két hangot hosszabban ejtettem, mint kellett volna, illetve nekem még nehéz megszokni, hogy a szavaknak áltaában a 2. része a hangsúlyos. +megjegyezte, hogy a ch-hang nem megy még igazán. (Jelzem ez nem is volt a választott hangom közt, de azért megjegyezte. Hát mondom tudom direkt, azért nem választottam azt) Asszem még párszor meg kell néznem Achmedet, hogy elsajátítsam: (1:00-tól)

Aztán miután letudtuk a vizsgát, a még itt maradt csapattal elmentünk a Neckarhoz, hogy csináljunk ez záró pikniket. Jól éreztük magunkat, grilleztünk, beszélgettünk, hogy ki mikor megy haza... stb. Szomorú vagyok, mert van akit már nem is fogok látni, mert a hétvégén hazamegy, vagy pedig köv. 7en, de akkor én pedig Freiburga utazom ismerősökhöz. Szóval a tegnapi este egyben szomorúi is volt.

20150723_213631.jpg

 

Ekkor esett le igazám, hogy tényleg lassacskán, de vége van...Már csak egy hét... :(

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ildiinheidelberg.blog.hu/api/trackback/id/tr497652202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása